شرایط بازگرداندن کالا

رضایت‌مندی مشتریان همواره اولویت‏ اصلی فروشگاه اینترنتی سوپردرای میباشد و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد. با این حال ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در این موارد ، خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای تمام محصولات، سوپردرای 2 روز فرصت برای بازگرداندن کالا درنظر گرفته است.

لطفا جهت تکمیل فرآیند بازگرداندن کالا به فروشگاه سوپردرای، فرم مربوطه را در لینک زیر تکمیل و ارسال فرمایید.

استفاده از مهلت بازگرداندن کالا چه شرایطی دارد؟

• اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد
در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، تنها هزینه کالا به مشتری عودت داده خواهد شد و هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری میباشد.

• اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است (مثلا رنگ یا مشخصات درج شده روی آن)، باید کالا در شرایط اولیه خود مانده و از آن استفاده نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و بسته بندی محصولات نگهداری شده و از دور ریختن آن خودداری شود.
عودت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا بسته بندی اصلی خود بازگردانده شود. کارت آویز اطلاعات نباید از محصول جدا شود.
برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس، پاره و مخدوش کردن یا هر مورد دیگر روی کارتن یا بسته بندی کالا موجب اخلال در عودت کالا میشود.

• اگر مشتری از خرید خود منصرف شود ؛ ( قبل از ارسال و تحویل کالا و بعد از تحویل کالا)
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات اطلاع داده شود.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

• اگر سایز کالا مناسب نباشد
درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک، تنها تست شده و در وضعیت اولیه و نو باشند. روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند: لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، همچنین برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

• پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش سوپردرای ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نماید.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار میباشد. اگر در زمان تست کارشناسی موجودی کالا به اتمام برسد؛ فروشگاه سوپردرای بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند یا وجه کالای مرجوعی را بنا به خواست مشتری به حساب شخصی یا اعتبار باشگاه مشتریان واریز می‌نماید. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود؛ برای کالای گران‌تر، مشتری مابه‌التفاوت را پرداخت می‌کند و همچنین برای کالای ارزان‌تر، سوپردرای ما‌به‌التفاوت را به حساب مشتری واریز می‌نماید.
اتمام موجودی کالا یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و سوپردرای در قبال تهیه همان کالا یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را می‌پذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط سوپردرای ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداقل 48 ساعت زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداقل تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

منو اصلی